Aktuality

Novinka BODY WRAPS BELLY nyní v prodeji v Power Fitness Brno. Neoprenový pás, který zeštíhlí pas, redukuje tuky v oblasti břicha, pomáhá při bolestech beder. Více zde.

Skupinové lekce MIX PP X TRX, TABATA, KRUHÁČ, PROBL.PARTIE si můžete nyní rezervovat online - http://powerfitnessbrno.inrs.cz/

Ve dnech skupinových lekcí (v pondělí celý den a středa odpoledne) budeme cvičit i na Power Plate, proto se na něj nelze objednat samostatně.

Body Wraps Slim nyní v našem studiu. Chcete se zbavit přebytečné vody v těle? Vyzkoušejte hubnoucí zábaly z USA a zhubněte už po první kúře 5-30 cm. Vice zde.

??Pro rezervaci lekcí využijte online rezervace viz odkaz výše. Rezervace zatím nejsou napojeny na kreditní systém. Prodej permanentek, odečítání lekcí a storno poplatků probíhá ve studiu. V případě jakýkoliv dotazů nás kontaktujte na tel.č. 774 488 730. 

 

Nepropásněte jedinečnou permanentku na VacuShape. Měsíční permanentka pouze za 1 590 Kč. Je jen na Vás kolikrát za měsíc půjdete.

UPOZORNĚNÍ PRO KLIENTY!!!Pokud lekce nebude včas telefonicky či osobně zrušena, minimálně 12 hodin předem, bude klientovi odečtena z permanentky. Při pozdním příchodu je doba lekce zkrácena. Děkujeme za pochopení.

POUZE V POWER PLATE BRNO CVIČÍTE NA NEJNOVĚJŠÍCH STROJÍCH POWER PLATE PRO 6!! Více o novém modelu Power Plate®PRO6

Power plate Brno

Osobní trenérky Power Plate Brno Veronika Plšková a Zuzana Vašíčková byly hosty brněnského rádia PETROV na téma Power Plate. Poslechněte si nás na zde

Zásady cvičení na Power Plate

Zásady podtlakové kabiny VacuShape

Zásady cvičení na Power Plate

 

  • před cvičením si projděte seznam možných kontraindikací. Pokud si nejste jisti, poraďte se s Vašim ošetřujícím lékařem
  • lekce trvá celkem 30 minut pod vedením osobního trenéra/trenérky
  • netrénujte pokud jste nemocní, unavení prostě se necítíte dobře
  • před tréninkem vypijte minimálně 200ml vody či jiných tekutin. Během a po tréninku nezapomínejte na pitný režim
  • dodržujte přestávku mezi cvičením cca 48hodin. Optimální trénink je 2-3x týdně
  • při tréninku na Power Plate nestůjte na patách, váhu těla přeneste na přední část chodidel
  • nikdy se neviste na madlech, pouze je používejte k přidržování
  • nedotýkejte se vibrační plošiny hlavou, páteří, břichem nebo krkem
  • vždy mějte mírně pokrčená kolena
  • při cvičení používejte ručník, čistou sportovní obuv a sportovní oblečení
  • cvičení na Power Plate je na vlastní nebezpečí
  • nepoužívejte Power Plate bez přítomnosti osobního trenéra